Prowadzisz firmę zajmującą się obrotem i zarządzaniem nieruchomościami? Chcesz poprawić wizerunek firmy w sieci? Poznaj narzędzia promocji w Internecie! Dzięki naszemu artykułowi zdobędziesz wiedzę na temat kreowania wizerunku firmy i czynności marketingowych. Sprawdź, jak wygląda promowanie firmy w sieci. Jakie są zalety zdecydowania się na nie? Odpowiadamy!
Wizerunek firmy a pozycjonowanie strony WWW
Internauci w Polsce korzystają codziennie z internetowych wyszukiwarek. W związku z tym zadbaj o to, aby Twoja firmowa strona wyświetlała się wysoko i często. Pozycjonowanie to skuteczna forma promocji w Internecie. Dużym zaufaniem cieszą się wciąż organiczne wyniki wyszukiwania. Odpowiednio wypozycjonowana witryna może nawet zapewnić dotarcie do nowych klientów. Jest to przy tym najtańsza forma reklamy.
Działania w ramach pozycjonowania strony obejmują off-site. Polegają one na zdobywaniu wartościowych linków, które prowadzą do strony WWW. Można to zrobić poprzez obecność w katalogach firm lub publikowanie treści na blogach oraz podobnych tematycznie stronach internetowych.
Wizerunek w sieci – Social Media
Jak podaje DataReportal w raporcie „Digital 2022 Poland”, 27 milionów Polaków używa mediów społecznościowych. Dlatego warto, abyś pomyślał nad obecnością w Social Media ze swoim biznesem. Najczęściej używane są:
Facebook,
Instagram,
LinkedIn,
Twitter.
Wszystko zależy od profilu i polityki Twojej firmy oferującej obrót nieruchomościami. W ten jednak sposób możesz dotrzeć i komunikować się z potencjalnymi klientami. Jednak posiadanie konta to nie wszystko. Liczy się regularne prowadzenie fanpage’a z interesującymi i wartościowymi informacjami. Zaleca siępublikować 1 – 5 postów tygodniowo.
Nikt nie lubi Twoich postów? Twoja kompania w mediach społecznościowych osiągnie sukces, jeśli skorzystasz z płatnego promowania postów w Facebook Ads. Ważne, abyś sprecyzował grupę docelową. Są to potencjalni klienci zainteresowani branżą obrotu i zarządzania nieruchomościami. Social Media będą dobrą opcją wspomagającą działania marketingowe, takie jak content marketing czy pozycjonowanie strony WWW.
Budowa bazy i newslettery
Promocja w Internecie to także mailingi i newslettery. Postaw na personalny kanał komunikacji pomiędzy twoją firmą a klientem. W celu wysyłania mailingów potrzebujesz listy mailingowej. Będzie to możliwe dzięki formularzowi dostępnemu na Twojej firmowej stronie. W tym celu:
nagrodź internautę prezentem – na przykład darmowym e-bookiem,
zaproponuj zniżkę na skorzystanie pierwszy raz z usług.
Dalsze kroki to stworzenie koncepcji komunikacji mailingowej z odbiorcami. Najprościej będzie Ci poprawić wizerunek w sieci dzięki współpracy z agencją marketingową.
Zalety promocji firmy w Internecie
Dzięki promocji firmy w sieci możesz dotrzeć ze swoimi usługami do szerszego grona odbiorców. Możliwe jest także wprowadzanie zmian i poprawek mimo upływu czasu. Zasięg jest nieograniczony – możesz zatem dotrzeć do klientów nawet poza granicami Polski. Oprócz stosunkowo niskiej ceny pod względem zwykłych form reklamy pozwala na dowolne i dopasowane do preferencji zarządzanie budżetem.
Opcja śledzenia i kontrolowania skuteczności prowadzonych aktywności jest możliwa. Zapomnij również o ograniczeniach lub czasowych limitach. Ponieważ reklama w sieci jest interaktywna, możesz nadzorować działania odbiorców. Poza tym komunikuj się z potencjalnymi klientami.